قانعی گفت: «سینما نیم بها» به میمنت میلاد حضرت علی اکبر (ع) از ۲۱ تا ۲۷ اسفند به میزبانی سومین حرم اهل بیت (ع) با حضور فعال و پر نشاط جوانان استان فارس راه‌ اندازی شده است.
کد خبر: ۱۰۳۴۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ 14 March 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: «حمیدرضا قانعی»، امروز (دوشنبه 23 اسفند) با تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت هفته جوان، جوانان استان فارسی به «سینما نیم بها» دعوت هستند و بازدید از مجموعه های فرهنگی تاریخی و گردشگری برای افراد ۲۰ تا ۴۰ سال رایگان خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: بر این اساس مجموعه فرهنگی سینمایی «هنر شهر آفتاب» و پردیس سینمایی گلستان از جوانان متولد سال های ۶۰ تا ۸۲ برای دیدن فیلم های «سینما نیم بها» دعوت می کند.

وی اضافه کرد: «سینما نیم بها» به میمنت میلاد حضرت علی اکبر (ع) از 21 تا ۲۷ اسفند به میزبانی سومین حرم اهل بیت (ع) با حضور فعال و پر نشاط جوانان استان فارس راه‌ اندازی شده است.

قانعی اعلام کرد: جوانان متولد سال های ۶۰ تا ۸۲ با ارائه کارت ملی خود به گیشه سینما، می توانند بلیت نیم بها دریافت کنند و در مجموعه فرهنگی سینمایی «هنر شهر آفتاب» و پردیس سینمایی «گلستان» به مشاهده اکران فیلم ها بپردازند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار